Start een zaak!

Als alle gegevens bij ons ontvangen zijn, krijg je van ons een melding per mail. Je ontvangt digitaal het dossiernummer en onze factuur. Na betaling van de factuur gaan wij voor jou aan de slag. Je krijgt een bevestiging per mail met onder andere de verwachte leverdatum en wie jouw zaak gaat behandelen.  

 

Je ontvangt van ons:  

  • Een dagvaarding met daarin jouw gegevens/argumenten verwerkt, gereed voor betekening door de deurwaarder en gereed voor aanlevering bij de kantonrechter. 
  • Gegevens van de deurwaarder aan wie je de stukken kunt sturen met het verzoek te betekenen (je bent vrij om hierin te kiezen, wij dragen een naam aan omdat wij met een aantal deurwaarders afspraken hebben gemaakt voor een soepele afhandeling). 
  • Gegevens van de kantonrechter waaronder jouw zaak zal vallen. 
  • Overzicht van de procedure, zodat je weet welke stappen nog gaan komen.  

Vul zo volledig mogelijk in en start een zaak!

Max. 5 bestanden (jpg, pdf of docx, max. 3 MB per bestand)

Onze algemene voorwaarden kunnen worden opgevraagd via het contactformulier.

Dankjewel voor het aanmelden van jouw nieuwe zaak. Je ontvangt hierover z.s.m. bericht van ons.

Nog een zaak starten? Druk op de button.

Dankjewel voor jouw bericht. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

Dankjewel. De gegevens zijn verstuurd.
We nemen zo snel mogelijk contact met je op.